NEDENSİZ AFORİZMALAR



Düşünen insanlar bu dünyaya ayak uyduramazlar bu yüzden bir an önce ölümü istemeleri yadırganmamalıdır.

                       ***

Yetim olarak doğmadım lâkin yetim olmayı ben seçtim.

                       ***

Ya hazzın peşinden gidecektim ya da hüznün ne ki bana hüzün düştü.

                       ***

Batı'nın aksine Doğu kalbiyle düşünür.

                        ***

Uğruna hayatımı verdiğim 3 kelime
İlim.
İrfan.
Hakikat.

                       ***

Hayatımı özetleyen 3 eylem.
Okumak.
Düşünmek.
Yazmak. 

                       ***

Yazmak benim yazgım.

                       ***

Kendimi keşfettiğim an bana kimsin sorusunu yöneltebilirsiniz.

                       ***

Müphem bir yaşamda meçhul bir yolcuyum.

                       ***

Ölüm daima aklımda olan tek kelime ve bildiğim tek apaçık hakikat.

                       ***

Dil kalbin belasıdır.

                       ***

Sağ, muhafaza eder. Sol, slogan atar. En nihayetinde İkisi de icraatten yoksundurlar.

                        ***

Asıl bağnazlık kendi haysiyetinden mahrum kalmaktır.

                    


Yorumlar

EN ÇOK OKUNANLAR

VANİTAS VANİTATUM HOMO

HİÇLİK ÜZERİNE DERSLER

HAYAT FAZLASIYLA CİDDİYET İSTER

İNSAN ULAŞAMADIĞI HEDEFİN HAYALLERİYLE YAŞAR

NEREYE GİDERSEM GİDEYİM ORADA BENİ YAKALAYIVERİR HÜZÜN

DİPLOMALI STATÜ GEVEZELİĞİ

ETİK DAVRANIŞLARI ÜZERİNE SAPTAMALAR